מהי השיטה?

באזור הרגליים מופיעים לעיתים נימים קטנים, הנראים כפסים דקיקים בגוונים כחולים – סגולים.

נימים אלו נתפסים לרוב כבעיה אסתטית.

קיימת אפשרות לטפל בהם ולשפר את מראה הרגליים

הטיפול הקוסמטי של נימים ברגליים מבוסס על הזרקה של חומר מטרש (Polidocanol) באמצעות מחטים דקות מאוד לתוך הנימים, החומר גורם לסתימה, ניוון, פרוק וספיגתם של הנימים.

תהליך השלמת הטיפול אורך בין 2-3 חודשים מהזריקה.

תהליך הטיפול: מכוון ישי כמות מקסימאלי של חומר שניתן להזריק בכל מפגש טיפולי, הטיפול מתבצע במפגשים של פעם בשבועיים. תלוי במספר הנימים שבהם יש לטפל.

העלמת נימים

לאיזה סוגי נימים שיטה זו מיועדת ?

שיטה זו יעילה בעיקרה לנימים קטנים,שנראים כמו עכבישים על פני העור. טיפול בנימים מאוד קטנים, (באופן פרקטי, שלא ניתן לראותם במרחק של מטר) לא מומלץ מכוון שיכול לגרום לפצעי עור שגורמות לצלקת.

האם הטיפול כואב?

טיפול הקוסמטי מלווה בכאב קל ובתחושה של צריבה בזמן זריקת החומר. הזריקה דרכה מוזרק החומר, כמעט ואינה מורגשת מכוון שהטיפול נעשה באמצעות מחטים דקיקות.

חשוב לציין שברגל קיימים אזורים רגישים יותר ורגישים פחות.

מהו זמן ההחלמה?

הטיפול מתבצע במרפאה, ללא צורך בהכנה מיוחדת כך שהמטופל חוזר לשגרה ולפעילות באופן מיידי.

כל מפגש אורך כ-20 דקות.

הנחיות רפואיות לאחר הטיפול: יש צורך לגרוב גרב אלסטית למשך יום או יומיים

ביום הטיפול כדאי להימנע מפעילות מאומצת ומקלחת או כל דבר שעלול לגרום לחימום באזור המטופל, ולגרום הרחבה ופתיחה של הנימים שטופלו.

האם קיימים סיכונים?

תופעות הלוואי שעשויות להופיע הינן:

פיגמנטציה עשויה להיווצר כתוצאה מספיגה של דם שניתפס בתוך הנימים שנסתמו, תופעה זאת בולטת אצל נשים כהות עור.

בנוסף עלולים להופיע פצעי עור כתוצאה מטיפול של נימים מאוד קטנים, זאת עקב סתימה של נימים תקינים באזור המטופל.

האם התופעה חוזרת?

חשוב לזכור שנימים ברגליים הם תופעה גנטית לכן במשך הזמן יופיעו נימים חדשים שידרשו טיפולים חדשים.

משך הזמן בו הנימים עשויים לחזור, תלוי במטען גנטי של החולה, אבל גם גורמים נוספים יכולים להשפיע:

עודף משקל, עבודה הדורשת עמידה ממושכת, הריונות ועוד

לתיאום פגישה

אנא הזן שם פרטי
אנא הזן שם משפחה
אנא הזן מספר טלפון
אנא הזן אימייל תקין
הטקסט שהוזן שגוי, אנא נסה שוב.